توضیحات موسوی در خصوص انتخاب سرمربی تیم های ملی

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب سرمربی تیم های ملی در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال است.
تصویر توضیحات موسوی در خصوص انتخاب سرمربی تیم های ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، و به نقل از فدراسیون فوتبال، شهره موسوی در این باره گفت: در روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال در دو رده بزرگسالان و امید همانند حوزه فوتبال بانوان عمل می‌کنیم. با گزینه های متفاوت و به نامی در این زمینه صحبت کردیم و با مشاوران فنی که در این خصوص داریم به جمع بندی می‌رسیم.

وی اضافه کرد: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته امور بانوان گزینه های مدنظر را به رئیس فدراسیون اعلام می‌کند. آنچه مسلم است انتخاب سرمربی تیم های ملی در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال است. باتوجه نگاه مثبت عزیزی خادم در حوزه ورزش بانوان و نگاه ویژه‌ای که در این امر دارند، مطمئنا خیلی دلسوزانه در این حوزه کار می کنند و انتخاب‌شان بهترین گزینه خواهد بود. همانطور که در حوزه فوتبال ورود کردند و اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان به صورت حرفه ای پیش می رود.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: انشاءالله در حوزه فوتسال هم همین اتفاق خوب رقم خواهد خورد و امیدوارم بتوانیم با اتفاقات خوبی که در حوزه فوتسال پیش می آید، دوباره قهرمان آسیا شویم.

موسوی در خصوص طرح سامانه استعدادیابی در فوتبال پایه گفت: به منظور هوشمندسازی، تسهیل و تسریع در شناسایی بازیکنان مستعد در سراسر کشور، سامانه استعدادیابی بازیکنان بین رده سنی ۱۴ تا۱۹سال با پیگیری‌ها و حمایت‌های رییس فدراسیون در راستای نگاه توسعه گرایانه در فوتبال فعال شده است که تاکنون بیش از ۶٠٠ دختر مستعد رشته فوتبال ثبت‌نام کرده اند. بدون شک آینده تیم های ملی با اجرای طرح فوق تامین خواهد شد. باید زمان بگذرد تا به نتیجه دلخواه در این طرح برسیم. معتقدم در بخش تیم های ملی و روند رو به رشد فوتبال بانوان در آینده مشکلات کمتری خواهیم داشت.

منبع: مهر

332729