بازدید میدانی شهردار منطقه 8 از سطح محلات

شهردار منطقه ۸ گفت: استمرار بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی با مشکلات روزمره محلات و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد.
تصویر بازدید میدانی شهردار منطقه 8  از سطح محلات

به گزارش سایت خبری پرسون، صبح امروز مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۸، به همراه جمعی از معاونین، شهردار و رؤسای ادارات ناحیه یک و شورایاران از این ناحیه در راستای تحقق اهداف طرح نگهداشت شهر بازدید کرد.

رنجبریان در خصوص این بازدید گفت: این بازدید در راستای برنامه‌های منظم و مدون بازدیدهای میدانی از سطح محلات و با رویکرد خاص و توجه به بحث حوزه نگهداشت شهر انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بازدیدهای میدانی منظم از سطح محلات، به منظور احصا مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف عملکردی شهرداری اعم از خدمات شهری، فنی و عمرانی، امور اجتماعی و فرهنگی و فنی و ترافیک صورت می‌پذیرد، گفت: بهبود شرایط موجود در محلات به ویژه در حوزه نگهداشت شهری به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقا سطح رضایت‌مندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری همواره برای مدیران شهری در اولویت قرار دارد.

رنجبریان همچنین بازدیدهای میدانی را موجب سرعت بخشیدن به خدمات شهری در محلات، عنوان کرد و گفت: اجرای طرح‌های فوریتی کمک می‌کند تا مدیران شهری از محدوده حوزه فعالیت شأن بیشتر آگاه شوند و قبل از اینکه شهروندان مشکلات را انتقال دهند آن مشکل برطرف شود.

شهردار منطقه ۸ همچنین از محله تهرانپارس و میدان میوه و تره بار پروین نیز بازدید کرد، با اهالی این محل که دغدغه‌هایی در حوزه فضای سبز، ترافیک، عمران و… داشتند هم صحبت شد و دستور برطرف کردن مشکلات مطرح شده توسط اهالی این محله را به مدیران شهری منطقه صادر کرد.

منبع: مهر

332682