با عبور ارزش بازار رمزارزها از 2 تریلیون دلار؛

ارزش ذاتی بیت کوین به اوج خود رسید

روز دوشنبه، بازار جهانی رمز ارزها به بالای 2 تریلیون دلار بازگشت. با افزایش ارزش بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ، گاوها شروع به تجمع می کنند.

تصویر ارزش ذاتی بیت کوین به اوج خود رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، سقف تحقق یافته جایگزینی برای ارزش بازار است که ارزش دارایی بلاک چین را بر اساس قیمتی که آخرین سکه در آن معامله شده است، تجزیه و تحلیل می کند. سقف تحقق یافته که به بالاترین حد خود در تاریخ رسیده است نشان می دهد که در حال حاضر پول بیشتری در بیت کوین سرمایه گذاری شده است تا ماه آوریل که قیمت بیت کوین 64000 دلار بود.

بر اساس آمار CoinMarketCap، در زمان انتشار، ارزشمندترین دارایی دیجیتال جهان با 47،406 دلار معامله شد که 3.32 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش داشت.

خریداران جدید علیرغم حال و هوای منفی قبلی بازار، مشتاق خرید بیت کوین با قیمت های بالاتر از ماه آوریل(فروردین) هستند. شبکه قوی تر از ماه مه(اردیبهشت) است. نرخ هش از اوایل ماه ژوئن(خرداد) به تدریج در حال افزایش است و استخراج کنندگان بیت کوین به طور جدی به دنبال روش هایی برای محدود کردن اثرات محیطی استخراج رمزنگاری هستند.

در ماه گذشته، بیت کوین 50 درصد افزایش یافت و به روند میان مدت ثابت خود ادامه داد. بر اساس گزارش Glassnode، مبادلات بیت کوین با سرعت 75k تا 100k در ماه در حال خروج است، که نشان می دهد سرمایه گذاران در مرحله انباشت هستند. از آنجا که بیت کوین کمتر معامله می شود و مقدار بیشتری در آن نگهداری می شود، این روند مبادله بیت کوین به کیف های خصوصی به طور سنتی صعودی بوده است.

در حالی که بیت کوین باید هفته را بالاتر از سطح قابل توجهی به پایان برساند، به گفته کارشناس تجارت نبراسکان گوونر (Nebraskan Gooner)، برای حفظ شتاب مثبت، ترجیحاً از افت مجدد زیر 45.5 هزار دلار خودداری کنید.

در حال حاضر، ارزش بازار رمزنگاری جهانی 2.03 تریلیون دلار است که 3.47 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: finbold.com

332480