شرکت Walmart به دنبال استخدام متخصص رمزارزها/ افزایش قیمت بیت کوین تا مرز 48 هزار دلار

شرکت خصوصی فروشگاه‌های زنجیره ای Walmart در ایالات متحده در صفحه LinkedIn خود یک موقعیت شغلی تحت عنوان متخصص رمزارزها و بلاک چین را منتشر کرد.
تصویر شرکت Walmart به دنبال استخدام متخصص رمزارزها/ افزایش  قیمت بیت کوین تا مرز 48 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، کمپانی وال مارت (Walmart)، بزرگترین خرده فروش ایالات متحده از نظر حجم فروش، به دنبال استخدام یک سرپرست و متخصص برای امور دیجیتال و محصولات ارزهای رمزنگاری شده است.

طبق صفحه مشاغل این کمپانی، نقش شغلی جدید باید به دنبال ارائه راه حل هایی برای شناسایی فناوری رمزارزها و تمایل ها و خواسته های مشتری باشد.

بخشی از وظایف این جایگاه شغلی شامل اجرای استراتژی ارزهای رمزنگاری شده مطابق خواسته این غول خرده فروشی است. شناسایی مشارکت ها و سرمایه گذاری های مرتبط با رمزنگاری نیز بخشی از این نقش خواهد بود.

دو سال پیش، وال مارت از ثبت اختراع در مورد رمزنگاری با ثبات قیمت مشابه پروژه نوظهور فیس بوک، که بعدا لیبرا (Libra) نامیده شد، حمایت کرده بود.

فروشگاه زنجیره ای وال مارت، همچنین از این فناوری برای مصارف غیرمالی مانند ردیابی داروها و مواد غذایی در طول زنجیره تامین، از تولید تا فروش، استفاده کرده است.

در اوایل سال جاری، والمارت یک واحد فن آوری به نام Hazel ایجاد کرد. این حرکت نشان می دهد که خرده فروش بزرگ از زمان تلاش ناموفق خود برای به دست آوردن منشور بانکی در ایالات متحده در اوایل دهه 2000 میلادی (1378)، اشتهای خود را برای تبدیل شدن به تامین کننده مالی مصرف کننده از دست نداده است.

گفتنی است؛ اعلام این خبر باعث رشد تقاضا برای پرچمدار رمزارزها -BTC- و افزایش قیمت آن به 48 هزار دلار در صرافی Bitstamp شد؛ این در حالی است که قیمت بیت کوین روز یکشنبه روندی نزولی را در پیش گرفته بود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: Coindesk.com

332283