لغو برنامه عزاداری تاسوعا در بوستان غدیر بندرعباس

رییس روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از لغو برنامه ای که تحت عنوان اجتماع بزرگ عزاداران تاسوعای حسینی قرار بود کنار پرچم بوستان غدیر بندرعباس برگزار شود، خبر داد.
تصویر لغو برنامه عزاداری تاسوعا در بوستان غدیر بندرعباس

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، دکتر فاطمه نوروزیان رییس روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: اطلاعیه دعوت مردم به این مراسم در فضای مجازی منتشر و مورد توجه رسانه ها واقع شده بود که پیگیری موضوع با فوریت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت فوق بحرانی کرونا در استان و شهرستان ، رایزنی های لازم با معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان انجام شد و با تدبیر استانداری و هماهنگی فرمانداری بندرعباس ، این برنامه برای سلامت شهروندان لغو شد.
دکتر نوروزیان خاطرنشان شد: در شرایط کنونی ، علما وبزرگان دینی وهمچنین مدیران اجرایی و بهداشتی ودرمانی بر حفظ جان مردم در برابر کرونا به عنوان یک اولویت اصلی تاکید دارند و لغو این برنامه نیز در راستای سیاست های ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا انجام شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار امیدواری کرد :با تکمیل واکسیناسیون عمومی وکنترل اساسی بیماری کرونا، مراسم عزاداری بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی سال آینده پرشکوه تر از همیشه برگزار شود.

منبع:ایرنا

332295