تا ساعت ۲۴ روز شنبه ششم شهریور ماه؛

زنجان ورود ممنوع خودروهای پلاک غیربومی شد

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از ممنوع بودن ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرهای این استان، خبر داد.
تصویر زنجان ورود ممنوع خودروهای پلاک غیربومی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، محمدحسن خلجی رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از ممنوع بودن ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرهای این استان، خبر داد.

سرهنگ محمدحسن خلجی، افزود: ماموران پلیس راهور زنجان با آن دسته از رانندگانی که نسبت به این امر مهم بی توجه باشند برابر با قانون برخورد می کنند.

وی اظهار داشت: طرح محدودیت ورود خودروی پلاک غیربومی از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه / ۲۴ تیر ماه جاری/ تا ساعت ۲۴ روز شنبه /ششم شهریور ماه/ به جد و بدون هیچ اغماضی اجرا می شود و از رانندگان انتظار می رود در این خصوص با ماموران پلیس راهور همکاری کنند.

خلجی تصریح کرد: از هموطنان درخواست می شود از مسافرت در این ایام با خودروهای شخصی به این استان خودداری کنند تا در کنار حفظ سلامت خود، مشمول جریمه و همچنین بازگشت به مبدا نشوند.

وی با بیان اینکه طی این مدت خروج خودروهای پلاک بومی نیز از شهرهای این استان ممنوع است و اما تردد داخل استان منعی ندارد، اظهار داشت: جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومان به استان های با وضعیت نارنجی و یک میلیون تومان نیز برای وضعیت قرمز در نظر گرفته شده است و رانندگانی که قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند در وهله نخست تذکر و در صورت اصرار نیز اعمال قانون خواهند شد.

خلجی، تصریح کرد: محدودیت تردد خودرویی شبانه در زنجان نیز همچنان برقرار است و بهتر است رانندگان وسایط نقلیه، پلیس راهور این استان را در اجرای هرچه بهتر و مناسب تر این طرح یاری دهند.

منبع: ایرنا

332263