به گزارش سایت خبری پرسون، مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز تعطیلی امور مشترکین مراکز مخابراتی، همه روزه در تمام روزهای تعطیل نیز در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم شهر تهران و شهرستانهای استان تهران هستند.
در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ بطور مستمر حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسشها و ثبت درخواستها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.
مشترکین مخابرات استان تهران میتوانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.