باد و خاک در شمال شرق اصفهان

مرکز پیش‌بینی هوای استان اصفهان اعلام کرد به دلیل وزش باد و گرد و خاک کاهش دید و غبارآلودکی را در این شهر شاهد خواهیم بود.
تصویر باد و خاک در شمال شرق اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، غبار آلودگی هوای شهر اصفهان و مناطق مرکزی استان در اوایل روز دوشنبه شدیدتر است و کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد اما این وضعیت به تدریج کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، افزود: در این مدت آسمان بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: وزش باد در مناطق شرقی، شمالی و تا حدی مرکزی شدیدتر و با گرد و خاک محلی و کاهش دید افقی همراه است.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر

332092