معاون عملیات امداد و نجات:

آسیب‌دیدگی ۱۵۱ نفر در ۸۴ حادثه هفته گذشته در اصفهان

معاون عملیات امداد و نجات استان اصفهان از آسیب دیدگی ۱۵۱ نفر در ۸۴ حادثه هفته گذشته در اصفهان خبر داد.
تصویر آسیب‌دیدگی  ۱۵۱ نفر در ۸۴ حادثه هفته گذشته در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، داریوش کریمی معاون عملیات امداد و نجات استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان اصفهان در هفته گذشته اظهار داشت: در این بازه زمانی ۸۴ حادثه به مرکز عملیات هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ مورد از این حوادث جاده‌ای بوده است، ادامه داد: ۲۲ حادثه نیز شهری، ۹ مورد کارگاهی، یک مورد کوهستان و ۱۲ مورد نیز خدمات حضوری بوده است.

معاون عملیات امداد و نجات استان اصفهان با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۵۹ نفر حادثه دیدند، اضافه کرد: ۱۰۴ نفر در حوادث جاده‌ای، ۲۶ نفر در حوادث شهری، ۹ نفر در حوادث کارگاهی، ۱۶ نفر در خدمات حضوری و چهار نفر در حوادث کارگاهی جز حادثه دیدگان بودند.

وی با بیان اینکه از این تعداد حادثه دیده ۱۵۱ نفر آسیب دیدند، تصریح کرد: از این تعداد ۹۸ نفر در حوادث جاده‌ای، ۲۵ نفر در حوادث شهری، ۱۵ نفر در حوادث حضوری، ۹ نفر در حوادث کارگاهی و چهار نفر در حوادث کوهستان آسیب دیدند.

اعزام ۴۰ مصدوم به مراکز درمانی

کریمی با اشاره به اینکه ۷۹ نفر از آسیب دیدگان نیاز به خدمات درمانی داشتند، اضافه کرد: از این تعداد ۴۹ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۰ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون عملیات امداد و نجات استان اصفهان با بیان اینکه ۹۱ تیم امداد و نجات برای امدادرسانی به ۸۴ حادثه هفته اخیر اعزام شدند، ابراز داشت: ۲۳۶ نفر نیروی امداد و ۸۴ آمبولانس نیز در این حوادث خدمت رسانی کرده‌اند.

منبع: مهر

331830