راه‌اندازی 5 آلتکوین در پلتفرمه ای معاملاتی کوینبیس

پنج آلتکوین جدید در حال حاضر در سراسر پلتفرمهای های معاملاتی کریپتوی Coinbase در دسترس است.

تصویر راه‌اندازی 5 آلتکوین در پلتفرمه ای معاملاتی کوینبیس

به گزارش سایت خبری پرسون، مشتریان برترین صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده اکنون می توانند Axie Infinity (AXS) ،Request (REQ) ،TrueFi (TRU) ، Quickswap (QUICK) و Wrapped Luna (WLUNA) را در وب سایت و برنامه های شرکت و همچنین در Coinbase Pro خرید و فروش کنند.

این دارایی های رمزارز جدیدترین مجموعه از لیست شدن های جدید برای Coinbase در چند هفته گذشته است.

افزودن داراییهای بیشتر در استراتژی اخیر صرافی مهم بوده است، برایان آرمسترانگ، مدیر اجرایی Coinbase در جلسه اخیر شرکت خود گفت که می خواهد این صرافی در نهایت “میلیون ها” دارایی را پشتیبانی کند.

“ما می خواهیم آمازون دارایی ها باشیم، همه دارایی های رمزارز که قانونی هستند را لیست کنیم. هزاران مورد از آنها امروزه وجود دارد. در نهایت میلیون ها عدد از آنها وجود خواهد داشت. همه اینها برای پدیرش تمرکززدایی با آغوش باز است. “

Axie Infinity یک بازی آنلاین برای کسب درآمد است که توسط استارتاپ بازی Sky Mavis توسعه یافته است. بازیکنان آن می توانند از طریق خرید، پرورش و فروش حیوانات خانگی دیجیتالی معروف به Axies سود کسب کنند. هر Axie به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) ساخته شده است و بازیکنان را قادر می سازد تا اصالت موجود دیجیتالی را در بلاک چین بررسی کنند.

طبق گزارش کوین گکو، AXS در زمان نگارش این مطلب با قیمت 69.08 دلار معامله می شود و در 7 روز گذشته 61.8 درصد افزایش یافته است.

Request Network یک پروتکل برای ایجاد و درخواستِ پرداخت بدون واسطه است. توکن سودمند آن REQ در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.312677 دلار معامله می شود و در هفت روز گذشته 368 درصد افزایش یافته است.

TrueFi یک پروتکل وام دهی بدون وثیقه مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. توکن بومی آن، TRU، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.685162 دلار معامله می شود و در هفت روز گذشته 38.4 درصد افزایش یافته است.

Quickswap یک صرافی غیر متمرکز است که توکن بومی آن، QUICK ، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 790.45 دلار معامله می شود و در هفت روز گذشته 133 درصد افزایش یافته است.

Wrapped Luna (WLUNA) یک توکن اتریومی است که ارزش Terra (LUNA) را در بلاک چین اتریوم دنبال می کند. به گفته کوینبیس، WLUNA را می توان با LUNA و بالعکس با نسبت 1: 1 از طریق یک شریک WLUNA مبادله کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:dailyhodl

331747