مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت افزون بر ۴.۷ میلیارد تومان صدقه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از پرداخت بیش از چهار میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان صدقه طی 4 ماهه نحست سالجاری خبر داد.
تصویر پرداخت افزون بر ۴.۷ میلیارد تومان صدقه

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از پرداخت بیش از چهار میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان صدقه طی 4 ماهه نحست سالجاری خبر داد.

هدایت صفری با بیان اینکه پرداخت صدقه در زنجان در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱۰ درصدی دارد، افزود: در زمان حاضر نزدیک ۱۴۰ هزار مشترک طرح صدقات کمیته امداد در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح های مختلفی به منظور جمع آوری کمک های مردمی و فراهم کردن منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت در طول سال اجرا می شود، گفت: یکی از مهمترین و اثرگذار ترین طرح های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت اجرای طرح جمع آوری صدقه است.

صفری اظهار داشت: وجوهات حاصل از طرح صدقات در هر منطقه به منظور ارائه خدمات مورد نیاز خانواده های تحت حمایت در بخش های مختلف از جمله مسکن، امور تحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی و براساس اولویت های موجود در همان منطقه هزینه می شود.

وی توسعه جمع آوری صدقات به صورت الکترونیکی در کنار افزایش مشترکین طرح صدقات به صورت فیزیکی را از برنامه های مهم در حوزه مشارکت های مردمی عنوان کرد و ادامه داد: به همین منظور تلفن گویای ۳۳۱۱۶، نرم افزارهای سنا، سکه و ایوا و کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷* جهت پرداخت صدقه پیش بینی شده و در دسترس همگان قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: هم اکنون تعداد ۲۶هزارو ۳۹۰خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

منبع: ایرنا

331643

مطالب مرتبط