مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

میزان پرداخت صدقه 30 درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میزان پرداخت صدقه توسط خیران زنجانی در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

تصویر میزان پرداخت صدقه 30 درصد افزایش یافت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، هدایت صفری اظهار کرد: همکاری و مشارکت مردم خوب استان زنجان اتفاقات خوبی در کمیته امداد استان صورت گرفته است که تحقق ۲۲۲ درصدی بودجه تعهدی سال گذشته نشان از عملکرد مناسب کمیته امداد استان زنجان است.

وی تصریح کرد: تحقق بالای ۱۰۰ درصدی مشارکت‌های مردمی در همه سرفصل‌های مختلف نشان دهنده جد و جهد و همت بالای همکاران کمیته امداد استان زنجان و توجه مردم و خیرین استان به عنوان بهشت خیرین بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تحقق ۱۴۰ درصدی برنامه‌های حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: با اعتماد سازی و اعتماد آفرینی که بالاترین سرمایه کمیته امداد است برنامه‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از طرح‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری صدقات بوده است، افزود: بر اساس آمارهای موجود برخلاف محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و چالش‌های اقتصادی با برنامه‌ریزی مناسب و بکارگیری روش‌های الکترونیکی میزان پرداخت صدقه توسط خیران زنجانی در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به افزایش میانگین سرانه ایتام و فرزندان محسنین از ابتدای سال‌جاری اشاره کرد و گفت: به همت خیرین و حامیان نیکوکار زنجانی میانگین سرانه ایتام استان زنجان به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته که نشان از همت این مجموعه دارد.

صفری با اشاره به اینکه منشور عملکردی کارگزاران محرومیت زدایی نظام در این نهاد با تکیه بر تفکر بسیجی، تلاش و همت جهادی در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های مددجو است، افزود: با همین نگاه و در سایه جاری کردن گفتمان کار جهادی و حرکت انقلابی در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان و با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی به ویژه خیران و نیکوکاران و همت همکاران میانگین سرانه دریافتی محسنین به بیش از ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

منبع: فارس

304922

مطالب مرتبط