بدشانسی از آغاز فصل!

فیل فودن ستاره منچستر سیتی به دلیل مصدومیت بازی‌های هفته‌های ابتدایی لیگ جزیره را از دست داد.
تصویر بدشانسی از آغاز فصل!

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از اسکای، فیل فودن به اسکای اسپورت گفت که سه تا چهار هفته دیگر می‌تواند به میادین برگردد و این به معنای از دست دادن بازی‌های ابتدای فصل سیتی از جمله دیدار با تاتنهام در دیدار اول است.

فودن گفت: هنوز کمی درد دارم. فکر می‌کنم ۳ تا ۴ هفته دیگر بتوانم به شرایط بازی برسم و تیم را همراهی کنم. الان شرایط بازی ندارم و در تمرینات هستم.

او اذعان می‌کند که سیتی تیمی است که در این فصل مدعی جدی قهرمانی است ولی نباید فکر کنند کار راحتی دارند چون تیم‌های دیگر هم هستند که به فکر انجام این کار هستند.

ستاره جوان سیتی گفت: هنگامی که شما قهرمانی را به دست آوردید حفظ آن واقعا دشوار است، در این فصل ما تیمی هستیم که باید قهرمانی را حفظ کنیم. ما باید با بازیکنانی که داریم این کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چلسی یا لیورپول رقیبان اصلی سیتی هستند یا خیر؟ افزود: من واقعاً نمی‌دانم، تیم‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارند، ​​لیگ برتر تفریحی نیست. من نمی‌توانم یک حریف به شما بگویم، همه تقویت شده‌اند. واقعا یک فصل چالش برانگیز است.

او در پایان از ناامیدی خود در غیبت فینال یورو ۲۰۲۰ انگلیس مقابل ایتالیا صحبت کرد و علیرغم شکست در ضربات پنالتی معتقد است که این امر باعث می‌شود باور آن‌ها برای حضور در جام جهانی سال آینده تقویت شود.

فودن گفت: به یاد دارم وقتی با مربی صحبت کردم که مصدوم شدم فقط گریه می‌کردم. خیلی شرایط بدی داشتم ولی انگلیس برای جام جهانی شرایط بهتری خواهد داشت.

منبع: ایسنا

331379