پیام تبریک صالحی در پی انتصاب رییس سازمان برنامه و بودجه

رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، در پیامی انتصاب سید مسعود میرکاظمی را به سمت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه تبریک گفت.
تصویر پیام تبریک صالحی در پی انتصاب رییس سازمان برنامه و بودجه

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن پیام تبریک «علی‌اکبر صالحی» آمده است: برادر گرامی جناب آقای دکتر سید مسعود میرکاظمی، انتصاب جنابعالی را به سمت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه پیام گفت:‌ امید است سوابق ارزشمند جنابعالی در مسولیت‌های مهمی چون وزارت نفت و وزارت بازرگانی در دولت های نهم و دهم، و نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون انرژی مجلس، موجبات توسعه کشور و کارآمدی هر چه بیشتر در دولت سیزدهم باشد.

صالحی در این پیام خاطرنشان کرد: از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج)، مزید توفیقات شما برادر گرامی را در این مسوولیت حساس و راهبردی مسئلت می‌نمایم.

سید مسعود میرکاظمی، متولد ۱۳۳۹ تهران دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی صنایع است و پیش از این مسوولیت‌هایی همچون وزیر نفت در دولت نهم و رییس سازمان اپک(۲۰۱۱)، وزیر بازرگانی در دولت دهم، نماینده تهران در مجلس نهم و رییس کمیسیون انرژی مجلس، عضو هیات امنای بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، عضو و رییس هیات مدیره سازمان اقتصادی رضوی، رئیس مرکز مطالعات بنیادی انقلاب اسلامی، رییس دانشگاه شاهد، رییس مرکز مطالعات لجستیک و مدیرعامل سازمان اتکا را برعهده داشته است.

331350