مخبر شان و وزن جایگاه معاون اولی را ارتقا می‌دهد

فرهاد تقوامنش از انتخاب مخبر به عنوان معاون اول رئیس حمهور استقبال کرد و انتخاب وی توسط رئیس جمهور را مدبرانه توصیف کرد.
تصویر مخبر شان و وزن جایگاه معاون اولی را ارتقا می‌دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد تقوامنش، تحلیلگر ارشد صنایع و مد‌ل‌های کسب و کار تصریح کرد: مقبولیت مخبر به حدی است که همه دلسوزان کشور و انقلاب به احترام حضورش در دولت پای کار خواهند آمد و دلسوزانی که در 8 سال گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته بودند، امروز عاشقانه آماده ورود به صحنه‌های اجرایی خدمت شده‌اند.

وی انتخاب دکتر مخبر توسط رییس جمهوری را مدبرانه توصیف و خاطرنشان ساخت: با بررسی تمام ادوار مختلف ریاست‌جمهوری، کمتر معاون‌اولی را می‌توان یافت که با آمدن‌اش به دولت انگیزه خدمت در عاشقان انقلاب را دوچندان کرده باشد.

تقوامنش تأکید کرد: به طور حتم با حضور مخبر در کابینه و درایت مثال‌زنی دکتر رئیسی، تیم اقتصادی توانمندی امور را به دست خواهند گرفت و بارقه‌های امید بسیاری برای مردم روشن خواهد شد.

این تحلیلگر ارشد صنایع و مدل‌های کسب و کار کشور افزود: مخبر مدیری جهادی است که تشکیل‌دهنده هلدینگ‌های اقتصادی و صنعتی ستاد اجرایی امام (ره) بوده و به عنوان پدر معنوی بنیاد برکت و احسان ایفای نقش کرده است.

گفتنی‌است محمد مخبر دزفولی در سال 1334 دیده به جهان گشوده و سابقه ریاست اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) (از سال 1386 تا 1400) را در کارنامه‌اش جای داده و پیش از آن به‌عنوان معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان، ریاست هیأت مدیره بانک سینا، معاونت استانداری خوزستان، مدیرعاملی شرکت مخابرات خوزستان و… خدمت کرده است.

331260

نظرات شما ( 2 نظر )

Behzad |
پنج شنبه 21 مرداد 140008:08
درود بزرگوار ( جناب دکتر فرهاد تقوامنش ) الحق که عالی بود قلمتان گویای حقیقت محض است🌷🌷🌷
آریان احمدی |
چهارشنبه 20 مرداد 140021:58
(حفظه الله تعالی)