مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

دانش آموزان برای سفارش کتب درسی هرچه سریعتر اقدام کنند/سال تحصیلی به صورت حضوری آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس آمارهای موجود تعدادی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم هنوز اقدامی برای سفارش کتب درسی انجام نداده‌اند که از والدین این دانش آموزان درخواست داریم که هرچه سریعتر نسبت به سفارش کتب درسی اقدام کنند.

تصویر دانش آموزان برای سفارش کتب درسی هرچه سریعتر اقدام کنند/سال تحصیلی به صورت حضوری آغاز می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، رشید قربانی؛ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش این استان در سخنانی عنوان کرد: پیش‌بینی همه ما این است که امسال با تلاش همه دست‌اندرکاران کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تعطیلات بلندمدتی که بالاجبار کرونا رقم زد آسیب‌های بسیار به ساختار آموزشی کشور زده است، بنابراین باید پروسه واکسیانسیون فرهنگیان با سرعت بیشتری انجام شود تا مصونیت کادر آموزشی در برابر کرونا افزایش پیدا کند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بدین منظور برای آغاز سال تحصیلی جدید تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و مدارس برای آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری در کردستان آمادگی کامل را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: خوشبختانه آموزش و پرورش استان کردستان در بحث نیروی انسانی و آموزگار در دوره ابتدایی هیچگونه مشکلی ندارد بنابراین باید این مزیت را به خوبی مدیریت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مسئله دیگری که قابل توجه است، ساماندهی نیروهای جدیدالورود به آموزش و پرورش می‌باشد، باید این نیروها را براساس نیاز استان سازمان‌دهی کنیم و البته در این باره باید سرعت و دقت بالایی داشته باشیم.

قربانی در پایان سخنان خود اظهار داشت: براساس آمارهای موجود تعدادی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم هنوز اقدامی برای سفارش کتب درسی انجام نداده‌اند که از والدین این دانش آموزان درخواست داریم که هرچه سریعتر نسبت به سفارش کتب درسی اقدام کنند.

331041