دادستان کرج:

بازگشت بیمارستان امام خمینی کرج به عرصه فعالیت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازگشت بیمارستان امام خمینی کرج به عرصه فعالیت خبر داد. این بیمارستان به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است.
تصویر بازگشت بیمارستان امام خمینی کرج به عرصه فعالیت

به گزارش سایت خبری پرسون از استان البرز، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب البرز روز سه شنبه در جلسه ای که با هدف تنظیم قرارداد و تغییر و تحول مدیریتی بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در دادگستری این استان برگزار شد افزود: پیرو جلسه ای که پیش از این برگزار شده، مقرر گردید که فعالیت این بیمارستان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: به این منظور امروز صورت جلسه ای تنظیم شد و این بیمارسنان که تجهیزات بسیاری نیز دارد و می تواند منشا خیر برای مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران به خصوص در روزهایی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم باشد و در واقع فعالیت این مجموعه می تواند علوم پزشکی و کادر درمان را نیز یاری سازد.

مددی ادامه داد: با اقدام صورت گرفته توسط معاونت دادگستری البرز و شروع فعالیت مجموعه، دستگاه قضایی، استانداری و سازمان همیاری و شهرداری های استان مجموعه را کمک می کنند تا شاهد خدمات رسانی هر چه بیشتر این بیمارستان مانند گذشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اظهار داشت: از امروز بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با مدیریت جدید اداره و از کلیه کارکنان بیمارستان انتظار داریم که تمام تلاش و همت خود را برای فعال شدن هر چه این بیمارستان به کار بگیرند.

مددی با بیان اینکه تمام پرسنل را به آرامش دعوت می کنیم گفت: به امید خدا و به تدریج مطالبات آنها توسط هیات مدیره و مدیر جدید بیمارستان تعیین تکلیف و ما دیگر شاهد تجمعات اعتراضی در خصوص بیمارستان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات از مسیر قانونی ادامه خواهد یافت ادامه داد: تمام کارکنان با هیات مدیره همیاری و همکاری خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از زحمات نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و تمام دستگاه های نظارتی و حمایتی تقدیر می کنیم و امیدواریم در این بیمارستان شاهد خدمات مطلوب به مردم استان باشیم.

مددی با بیان اینکه یک شبه مشکلات بیمارستان حل نخواهد شد گفت: باید صبر کنیم چرا که به تدریج مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) کرج مرتفع و خواهد شد.

منبع:ایرنا

330658