اعتراض با ایما و اشاره!

اصولگرایان این روزها رفتاری ناامید کننده دارند.جلوی چشم شان علیرضا زاکانی اینگونه شهردار تهران می‌شود اما به جای آنکه به یاد دوران حسن روحانی فغان و فریاد کنند با ایما واشاره در حال اعتراض هستند!یعنی از آن همه بی‌پروایی وشجاعت در اعتراض به نیروهای اعتدالی و اصلاح طلب رسیده‌اند به کنایه‌های ریز و نا مفهوم در پستوهای تاریک به گروه‌های حامی زاکانی!
تصویر اعتراض با ایما و اشاره!

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا کریمی نوشت: البته مثل روز روشن بود که اصول این اصولگرایان تا وقتی اصول است که نیروهای مخالف شان در قدرت باشد و به محض اینکه چرخش قدرت رخ دهد از آن اصول چیزی باقی نمی‌ماند. در زمان دولت احمدی نژاد نیز با این جماعت همین داستان را داشتیم.

می گفتیم چطور خبط و خطاهای دولت خاتمی را می‌دیدید و در بوق می‌کردید ولی به احمدی نژادکه رسید آسمون تپید؟! حالا هم همین است. در حال تغییر قانون برای به شهرداری رسیدن علیرضا زاکانی هستند آن هم بعد از پشت کردن به رای مردم شریف قم اما لیدر رسانه‌ای اصولگرایان در شبکه‌های اجتماعی و مجری نام آشنای شبکه افق به جای اعتراض صریح و روشن یک ویدئو در اینستاگرام گذاشته تا در لفافه بگوید آقای زاکانی خوب نیست اینقدر درپی پست باشید! واقعا خسته نباشی دلاور! خدا قوت!

اصلاح طلبان در این 8 سال با عملکردشان باعث شکاف بین خودشان و جامعه شدند و حالا در پی ترمیم هستند ولی اصولگرایان تا وقتی که همین گونه رفتار متناقض دارند و استانداردهای شان متغیر است امکان نزدیک شدن به جامعه را ندارند. حال خود دانید.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

منبع: آفتاب یزد

330543