رونالد کومان:

جدایی مسی رخ داده و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم

سرمربی هلندی بارسلونا درباره جدایی فوق ستاره این تیم گفت: بهترین بازیکن جهان از تیم رفته است اما باز هم می توان به آینده بارسلونا امیدوار بود.
تصویر جدایی مسی رخ داده و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از اسپورت، بارسلونا در غیاب مسی در جام خوان گمپر به مصاف یوونتوس رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

رونالد کومان، سرمربی آبی اناری ها بعد از بازی گفت: نتیجه بسیار خوب بود و توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاریم. نتو بسیار خوب بود و دپای نشان داد که فعالیت زیادی در میدان دارد و می تواند بازیکنی تاثیر گذار برای ما باشد.

او ادامه داد: چند بازیکن خود را به خاطر حضور در المپیک در اختیار نداشتیم. وقتی همه به تمرین اضافه شوند شرایط بهتر هم خواهد شد.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره جدایی مسی گفت: طبیعی است که با جدایی بازیکنی مثل مسی شرایط برای همه ما سخت شود اما باید این موضوع را تمام کنیم چرا که جدایی مسی رخ داده و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. مسی دیگر با ما نخواهد بود. باید با این شرایط کنار آمد و امیدوار به آینده باشیم. بهترین بازیکن جهان از تیم رفته است اما باز هم می توان به آینده بارسلونا امیدوار بود.

کومان ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که به خاطر خداحافظی مسی روزی بسیار احساسی برای ما است با این حال ما حرفه ای هستیم و برای موفقیت باشگاه باید سخت تلاش کرد. ما نشان دادیم که می توانیم بدون مسی هم بسیار خوب باشیم و جام به دست آوریم.

منبع: ایسنا

330342