فیلمنامه‌ جنایی و رازآلود جدید آقای کارگردان

جواد مزدآبادی از ساخت فیلم سینمایی «رازهای یک جنایت معکوس» در ژانر جنایی و رازآلود خبر داد.
تصویر فیلمنامه‌ جنایی و رازآلود جدید آقای کارگردان

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد مزدآبادی کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه «قاتلین عزرائیل» که به تازگی در جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» حضور داشته و جایزه بهترین فیلم کوتاه بخش کرونا این جشنواره را کسب کرده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره شکل‌گیری قصه این فیلم گفت: باتوجه به شروع پاندمی کرونا و ۲ سالی که همه مردم جهان درگیر این بیماری منحوس شده‌ بودند، من به این فکر کردم که چطور می‌شود اثری درباره کرونا ساخت که متفاوت با دیگر آثار در این حوزه باشد.

او ادامه داد: وقتی که کرونا وارد جهان شد، آدم‌ها نظریه‌های مختلفی درباره آن داشتند، بعضی‌ها آن را حکمت و بعضی دیگر عذاب الهی می‌دانستند , هر کسی از هر منظری به این ماجرا نگاه می‌کرد ,gd من در ذهنم آمد که با یک قصه متفاوت، خاص و جهانی بتوانم نگاه و دیدگاه خودم درباره این بیماری را بیان و تحلیل کنم، درنهایت به قصه «قاتلین عزرائیل» رسیدم.

این کارگردان درباره داستان فیلم عنوان کرد: «قاتلین عزرائیل» قصه پنج جوان است که برای جلوگیری از مرگ و میر حاصل از کرونا تلاش می‌کنند عزرائیل را به قتل برسانند. از آن جایی که آن‌ها نخبه فیزیک کوانتوم هستند و در جشنواره اختراعات دانشجویی مقام‌هایی را کسب کرده‌اند، بایکدیگر هم‌دست می‌شوند و دستگاهی را می‌سازند که این کار را انجام دهند و در ادامه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

کارگردان سریال «چهار چرخ» خاطرنشان کرد: فیلمبرداری «قاتلین عزرائیل» تقریبا ۲ ماه پیش آغاز شد و بعد از چهار جلسه فیلمبرداری به مونتاژ رسید. درنهایت شرکت first screen پخش جهانی آن را آغاز کرد. اولین حضور این فیلم در بخش کرونا دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» بود که جایزه بهترین فیلم بخش کرونا را دریافت کردیم.

او در پایان و در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره دیگر فعالیت‌های خود بیان کرد: نوشتن فیلمنامه فیلم سینمایی «رازهای یک جنایت معکوس» را به اتمام رسانده‌ام و درحال حاضر به دنبال سرمایه‌گذار هستیم که بتوانیم پروانه بگیریم و ساخت آن را به کارگردانی خودم آغاز کنم. فیلمنامه این فیلم جنایی و رازآلود است که سعی کرده‌ام با نگاهی متفاوت، تجربی و فارغ از روند عادی سینمای ایران آن را به نگارش درآوردم.

عوامل فیلم کوتاه «قاتلین عزرائیل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: جواد مزدآبادی، بازیگران: حسین پورخلیلی، شادمهر محمدی، هدیه عبدیان، الهام بهرام، رضا شاهی، احمد زارعی و با حضور بابک والی، تدوین و تصحیح رنگ: وحید بیطرفان، دستیار کارگردان: احمد خانمحمد زاده، منشی صحنه: سینا مزدآبادی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا میر پویا، دستیاران فیلمبردار: علی رضوانی، مهرداد مرادمند، حسین عابدین زاده، مدیر تولید و تدارکات: احمد جوریان، مدیر صدابرداری: محمدجواد یمقی، دستیار صدابردار: پیام خانمحمدی، صداگذاری: مهتاب سلیمانی، طراح صحنه و لباس: احمد زارعی، طراح و اجرای گریم: نسرین نصیری زاده، عکاس: مهیار شیرازی، تهیه‌کنندگان: جواد مزدآبادی، حسین پورخلیلی.

330278