مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان:

باید قدمی برای ازدواج آسان جوانان برداریم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ازدواج سنت پیغمبر ماست و ما باید قدمی برای ازدواج آسان جوانان برداریم.
تصویر باید قدمی برای ازدواج آسان جوانان برداریم

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، صارم رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان در مراسم تجلیل از زوجین عضو جمعیت هلال احمر، که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان، نماینده دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری لرستان و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری توصیه و تاکید زیادی بر ازدواج آسان جوانان دارند، اظهار کرد: توجه و تلاش جمعیت هلال احمر در تسهیل و رفع موانع مشکلات جوانان جزء اولویت‌ های کاری و وظایف ذاتی این نهاد است و داشتن جامعه‌ای سالم، مرهون داشتن برنامه ‌ریزی درست برای اشتغال و ازدواج جوانان است.

در ادامه این مراسم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان نیز تشریح کرد: زندگی مشترک از دو نفر تشکیل شده است، و اگر بناست یک زندگی مشترک شکل بگیرد برای دوام آن باید زوجین رابطه ای دوستانه توأم با تفاهم داشته باشند.

وی تاکید کرد: جوانان ما باید در ابتدای زندگی مشترک در بحث مسائل مادی بر خداوند توکل کنند و ترس به دل خود راه ندهند چون ترس، ابتدای سکون و نا امیدی است.

منصوری در پایان خطاب به جوانان تصریح کرد: جوانان باید سعی کنند با تکیه بر ویژگیهای مبتنی بر ایمان ، تهذیب نفس ، رعایت احکام و شریعت به نقطه مطلوب زندگی مشترکشان برسند.

عاطفه موسی فرد / لرستان

330093