سید احمد نبوی باز هم دبیر کل حزب همت شد

در اولین جلسه اعضای جدید شورای مرکزی حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)، اقای مهندس سیداحمد نبوی مجددا به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد.
تصویر سید احمد نبوی باز هم دبیر کل حزب همت شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این نشست که تمام منتخبان سومین کنگره ملی حزب همدلی مردم تحول خواه حضور داشتند، اقای مهندس مرتضی فغانی به عنوان جانشین دبیرکل، خانم دکتر نفیسه میرگلوی بیات بعنوان دبیر و آقای دکتر حامد فرید نصر بعنوان سخنگوی این حزب انتخاب شدند‌.

میهمان ویژه این جلسه جناب آقای دکتر محسن رضایی دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند که به تبیین مسائل سیاسی روز و همچنین حمایت از دولت آقای رئیسی تاکید نمودند.
دبیرکل حزب همت در این جلسه تأکید کرد که این تشکل فعال سیاسی با نیروهای متخصص، جوان و انقلابی خود که دارای برنامه‌های مدون و عملیاتی در حوزه‌های مختلف هستند، آمادگی کامل دارد، دولت جدید را برای حل معضلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم با روحیه جهادی یاری دهد.

وی یادآور شد که یکی از گفتمان‌های اصلی این حزب از بدو تاسیس تاکنون، تحول‌خواهی، مطالبه حقوق مردم و عدالتخواهی می‌باشد که این موضوعات مورد توجه جناب آقای رییسی نیز می باشد، بنابراین حزب همت برای تحقق اهداف مشترک در کنار دولت وی تلاش خواهد کرد.

329910