حسن معجونی مقابل دوربین «آهوی من مارال»

کارگردان سریال «آهوی من مارال» از فیلمبرداری ۵۰ درصد این سریال با بازی حسن معجونی و تولید آن تا سه فصل خبر داد.
تصویر حسن معجونی مقابل دوربین «آهوی من مارال»

به گزارش سایت خبری پرسون، مهرداد غفارزاده کارگردان سریال «آهوی من مارال» به تهیه‌کنندگی سعید خندق‌آبادی که مدتی است در مرحله تصویربرداری قرار دارد، درباره آخرین وضعیت این سریال توضیح داد: فیلمبرداری این سریال به شکل منظم و پیوسته درحال انجام است و تا این لحظه نودمین جلسه فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و همچنان فیلمبرداری این کار تا ماه آینده در منطقه خجیر ادامه دارد.

این کارگردان با اعلام اینکه «آهوی من مارال» قرار است در سه فصل ساخته شود که هر فصل ۲۰ تا ۲۲ قسمت دارد، ادامه داد: این سریال یک پروژه با پروداکشن سنگین و روند تولید طولانی است و تا این لحظه ۵۰ درصد آن مقابل دوربین رفته است.

به گفته غفارزاده کارگردان این سریال، «آهوی من مارال» یک درام عاشقانه است که درنهایت به یک تراژدی تبدیل می‌شود.

این کارگردان درباره تاثیرات پاندمی کرونا در روند تولید این سریال بیان کرد: قطعا این پروژه نیز مانند دیگر آثار سینمایی یا سریال‌های درحال تولید به دلیل شیوع این بیماری با مشکلاتی مواجه شد و حتی کار به یک توقف طولانی مدت رسید چراکه بعضی از بازیگران مبتلا به کرونا شدند و این اتفاق ادامه روند فیلمبرداری را برای ما سخت کرده بود. درنهایت پس از یک دوره توقف تولید، دوباره تصویربرداری سریال را شروع کردیم و درحال حاضر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال تولید سریال هستیم که البته همین مسائل کمی روند فیلمبرداری را کند کرده است.

غفارزاده درپایان عنوان کرد: گله‌مندی‌ای که در این میان وجود دارد این است که انتظار می‌رفت تا این لحظه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه سینما و وزارت بهداشت اقدامی برای واکسیناسیون عوامل پروژه‌های سینمایی و سریال‌های درحال تولید انجام دهند ولی متاسفانه هیچ خبری مبنی بر واکسیناسیون عوامل پروژه‌های درحال تولید نیست که این باعث کندی روند تولید سریال و ترس مداوم عوامل از ابتلا به این بیماری شده است. امیدوارم مشکل واکسیناسیون نه تنها برای هنرمندان بلکه برای همه مردم هرچه زودتر حل شود.

در خلاصه قصه این سریال آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود.

حسن معجونی، شبنم مقدمی، علیرضا کمالی، الهام کردا، علیرضا آرا، لیلا بلوکات، جواد یحیوی، فریبا کوثری، ترلان پروانه، متین ستوده، روزبه حصاری و… بازیگران این سریال هستند.

329448