رئیسی در دیدار وزیر خارجه بوسنی بیان کرد؛

مدعیان حقوق بشرخود مرتکب اقدامات ضدانسانی می شوند!

رئیس‌جمهوربا بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که در دنیا انجام می‌شود، ضد حقوق انسان است ،گفت: امروز و این اقدامات عمدتاً از طرف کسانی انجام می‌شود که به ظاهر پرچمدار و مدعی حقوق بشر هستند.
تصویر مدعیان حقوق بشرخود مرتکب اقدامات ضدانسانی می شوند!

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانم بیسرا تورکویچ، وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین با تأکید بر اینکه از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تمامیت ارضی کشورها و دفاع از مظلومان جهان است، اظهار داشت: رویکرد ما حفظ امنیت و رفاه در تمامی مناطق است.

رئیس جمهور مناسبات و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین را دوستانه، ریشه دار و عمیق توصیف کرد و گفت: زمینه تعامل و مبادلات اقتصادی گسترده‌ای بین دو طرف وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها را شناسایی و در راستای منافع ملت‌های خود فعال کنیم.

رئیسی بیان کرد: متأسفانه امروز بسیاری از اقداماتی که در دنیا انجام می‌شود، ضد حقوق انسان است و این اقدامات عمدتاً از طرف کسانی انجام می‌شود که به ظاهر پرچمدار و مدعی حقوق بشر هستند.

خانم بی سرا تورکویچ نیز در این دیدار با تبریک انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران، گفت: همواره قدردان مواضع و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم و آمادگی داریم سطح مناسبات و روابط خود را با تهران هر چه بیشتر گسترش دهیم.

وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین اظهار داشت: بوسنی خود را در کنار و حامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی می‌داند.

329256