شهردار باید دارای تخصص و تعهد باشد

عضو شورای شهر پنجم بیان کرد از اعضای منتخب شورا می‌خواهم در انتخاب شهردار به تخصص، سابقه کاری و تعهد توجه کنند.
تصویر شهردار باید دارای تخصص و تعهد باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت نظری در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ترکی گفت: پیشاپیش سالروز صدور فرمان مشروطه را گرامی می‌دارم. قصد دارم تشکر کنم از تمام کسانی که در این چهار سال زحمت کشیدند. تمام کارکنان و مدیران شهرداری تهران و به خصوص کارکنان و کارشناسان شورای اسلامی شهر تهران که انصافا بار زیادی را بر دوش کشیدند اما کمتر کسی سخنی از آنان می‌گوید و قدردان این عزیزان و زحماتشان هستم.

او ادامه داد: البته متاسفانه در این میان مدیران شهری هم بودند که همگام و همسو با سیاستگذاری و سیاست‌های شورا حرکت نکردند. به اعضای محترم شورای شهر ششم نیز تبریک عرض می‌کنم و برای آنان آرزوی توفیق در خدمت به مردم شهر تهران دارم و از خداوند نیز موفقیت آنان را خواستارم.

نظری افزود: همچنین از اعضای شورای شهر ششم می‌خواهم که ضمن توجه به تخصص، تعهد و سابقه کاری در انتخاب شهردار تهران، حتما این موضوع مهم را نیز لحاظ کنند چراکه شهردار تهران نیاز دارد که اقتضائات سیاسی را درک کند.

عضو شورای شهر تهران، گفت: شهردار تهران دور میز دولت می‌نشیند و از این منظر، اگر فاقد توان درک اقتضائات سیاسی باشد، حتما مشکلاتی ایجاد خواهد شد و همین‌طور در تعامل با شورا و دیگر نهادها چالش‌های زیادی پیش خواهد آمد و اینها به ضرر شهر و شهروندان تمام می‌شود.

نظری ادامه داد: از خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه هم که در طول این دوره با پوشش اخبار، انتقادات و ... همراه ما بودند، کمال تشکر را دارم. من تلاش کردم در طول چهارسال همواره مدافع حقوق خبرنگاران عزیز باشم. در پایان برای همه ملت ایران آرزوی کامیابی، تندرستی و بهروزی دارم و بار دیگر از تمام مردم تهران برای کارهایی که نتوانستیم انجام دهیم حلالیت می‌طلبم.

منبع: ایلنا

328776