فرزند شجاع نوری اعلام پادشاهی کرد

طاها پارسا فرزند علیرضا شجاع نوری از مدیران پُرآوازه سینمای ایران در دهه شصت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام گروه دنگ شو مردم ایران را عقب‌افتاده و جاهل خطاب کرده و خود نیز اعلام پادشاهی کرد!
تصویر فرزند شجاع نوری اعلام پادشاهی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، شجاع نوری که این روزها در حال ایفای نقش سلمانی فارسی در سریال داوود میرباقری است، سال‌ها یکی از چهر‌ه‌های شاخص بخش بین الملل فارابی بوده و به نوعی سینمای بعد از انقلاب ایران را - البته بر أساس معیارهای مورد تایید مدیران آن زمان- به دنیا معرفی کرده است.

او دارای چهار فرزند است که دو تن از فرزندانش به نام رضا و طاها از اعضای گروه موسیقی دنگ شو هستند. حالا طاها شجاع نوری در صفحه رسمی این گروه تصویری از خود به همراه صلیب منتشر و در آن جملاتی توهین آمیز خطاب به مردم مظلوم ایران به شرح زیر بیان کرده است:‌«پارسی‌زبان‌های امروز، شما عقب‌افتاده‌ترین و جاهل‌ترین توده‌ی مردم هستید که از نزدیک دیدم.

در آخرین ساعت‌های چهل سال اول زندگی که بیشترش را در میان شما پارسی زبان‌ها گذراندم، می‌خواهم با صدای بلند اعلام کنم که: پارسی زبان‌های عزیز شاه‌زاده‌ای هستم پارسا برادرِ پارساترین شاهِ‌شاهان، شایاجان ماهِ آسمان، مردِ مهربان، مِهرِ‌ کهکشان بنده‌ حقیر، با هم راهی شاهِ پدر و برادرشاه و همراهیِ اندیشه مندان و بزرگ‌واران و محترمان و خاصّان و خوووبانِ روزگار همواره با خون و دل و جان گنج‌های با ارزش موجود در زبان پارسی را، تمام قدّ. پاس خواهیم داشت!»

نکته قابل تاسف این است که در موج مهاجرت ایرانی‌ها به خارج،‌ بخش ویژه‌ای به فرزندان افرادی اختصاص دارد که بیشترین تلاش و کوشش را برای تحکیم پایه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته انجام داده‌اند و حالا بدون توانایی کنترل اعضای خانواده‌ خود ناگهان جامعه را با چنین غافلگیری‌هایی مواجه می‌کنند. امید است شجاع نوری با ایفای بهتر نقش خود در سریال سلمان فارسی اینبار خانواده خود را با جنبه‌‌هایی باشکوه از تاریخ کشور عزیزمان ایران آشنا کند.

328616