الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان گفت: الحاق ۱۶۰ هکتار از زمین‌های شمال گرده داغ به محدوده شهری شامل اراضی هیچ‌کدام از شرکت‌های تعاونی مسکن نیست.
تصویر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوذر جعفری، با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، تاکید کرد: ۱۶۰ هکتار زمین تنها برای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن به محدوده شهر زنجان الحاق می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، بیان داشت: به اطلاع شهروندان می‌رسد تمامی اراضی فوق در مالکیت دولت است.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان، افزود: تنها در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن، زمین به محدوده الحاق می‌شود.

جعفری متذکر شد: اراضی مذکور تنها در مالکیت دولت بوده و هیچ مجموعه غیردولتی و به خصوص تعاونی‌های مسکن در محدوده ۱۶۰ هکتاری مذکور زمینی در اختیار ندارند.

وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تحت تاثیر شایعات افراد سودجو که در پی ایجاد التهاب و ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار هستند قرار نگرفته و دچار ضرر و زیان ناشی از معاملات در این حوزه نشوند.

410989