مهران شاهین‌طبع:

در مجموع عملکرد بازیکنانم رضایت بخش بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در المپیک گفت: بسکتبال قابل مقایسه با هیچ رشته‌ای نیست و باید برای رسیدن به نتیجه بیشتر تلاش کرد.
تصویر در مجموع عملکرد بازیکنانم رضایت بخش بود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از شکست تیم ایران مقابل فرانسه اظهار کرد: فرانسه تیم بسیار خوبی است و بازیکنانش در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند. بازی با این تیم متعادل بود و اگر آسیب دیدگی حامد و برخی از بازیکنان نبود شرایط بهتری داشتیم. به جز آمریکا مقابل تیم چک و فرانسه بازی متعادلی انجام دادیم. به نظرم باید مقابل این دو تیم با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم، ولی در مجموع عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود.

شاهین‌طبع تصریح کرد: بازیکنان فرانسه خیلی سریع بازی می‌کردند و عملکرد خیلی خوبی مقابل این تیم داشتیم. بسکتبال قابل مقایسه با هیچ رشته‌ای نیست و باید برای رسیدن به نتیجه بیشتر تلاش کرد.

سرمربی تیم ملی درباره کمبود بازی‌های تیم ملی در طول سال نیز تصریح کرد: تمام تیم‌ها بازیکنانشان همیشه در حال بازی هستند و در شرایط مسابقه هستند. کشورهایی مثل ژاپن را دیدید که در این بازی‌ها چه نتایجی کسب کرد. سعی کردیم در این مسابقات بازی‌های با کیفیتی انجام دهیم و عملکردمان قابل قبول بود.

شاهین‌طبع در مورد احتمال خداحافظی کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: اطلاعی از خداحافظی صمد نیکخواه ندارم.

وی درباره عملکرد بازیکنان در این دوره از بازی‌های المپیک نیز گفت: ابتدا از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که حمایت کردند، سپس از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که با آخرین توان تلاش کردند.

منبع: ایسنا

327691