محرم نویدکیا؛

به خوبی می‌دانستیم دیدار سختی مقابل استقلال پیش رو خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به بازیکنان تیمم‌ خسته‌ نباشید می‌گویم که در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشتند و تا روز پایانی مدعی قهرمانی بودند.
تصویر به خوبی می‌دانستیم دیدار سختی مقابل استقلال پیش رو خواهیم داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، «محرم نویدکیا» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و سپاهان که با پیروزی دو بر یک تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم دیدار سختی مقابل استقلال پیش رو خواهیم داشت، در نیمه اول عملکرد زیاد خوبی نداشتیم و خیلی از فضاها را از دست دادیم اما در نیمه دوم شرایط برای ما تغییر کرد.

وی افزود: در نیمه دوم خیلی سعی کردیم خوب توپ بگیریم و از فضای پشت مدافعان آنها استفاده کنیم، هر چند خیلی خوب از فرصت ها استفاده نکردیم اما در پایان دو گل زدیم و به برد رسیدیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال هستم از اینکه به برد و سه امتیاز کامل رسیدیم اما این پیروزی خوش یمن نبود چون نایب قهرمان شدیم.

نویدکیا تصریح کرد: به بازیکنان تیمم‌ خسته‌ نباشید می‌گویم که در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشتند و تا روز پایانی مدعی قهرمانی بودند.

تیم فوتبال سپاهان در آخرین هفته از لیگ بیستم موفق شد در ورزشگاه آزادی استقلال را با نتیجه دو بر یک شکست داده و به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یابد.

327673