گوش مالی خواهرزاده‌های رئیس جمهور تاجیکستان به وزیر بهداشت!

پس از آنکه خواهر رئیس جمهور تاجیکستان در پی کرونا درگذشت، فرزندان وی درسی حسابی به وزیر بهداشت این کشور دادند وی را مورد نوازش قرار دادند.
تصویر گوش مالی خواهرزاده‌های رئیس جمهور تاجیکستان به وزیر بهداشت!

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از آنکه خواهر، امام علی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، خواهرزاده‌های رئیس جمهور این کشور درسی حسابی به وزیر بهداشت این کشور دادند.

رادیو اروپای آزاد به نقل از یک منبع نزدیک به دولت این کشور گزارش داد سه خواهرزاده «امام علی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان در پی درگذشت مادرشان پس از ابتلا به کرونا، اقدام به ضرب و شتم وزیر بهداشت این کشور و شماری دیگر از مقامات کردند.

برخی منابع در وزارت کشور و بهداشت تاجیکستان که نخواستند نامشان فاش شود، به رادیو اروپای آزاد گفتند «جمال الدین عبدالله زاده» وزیر بهداشت این کشور، «خل محمد رحیم زاده» رئیس مرکز پزشکی ریاست جمهوری و شماری دیگر از پزشکان و مقامات بهداشتی این کشور در تاریخ ۲۰ ژوئیه و درست پس از آنکه خواهر ۶۴ ساله رئیس جمهور تاجیکستان که «قربان بی رحمانوا» نام داشت- بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، از سوی فرزندان متوفی هدف حمله قرار گرفتند.

جمال الدین عبدالله زاده، وزیر بهداشت تاجیکستان

این منابع اعلام کردند وزیر بهداشت و شماری دیگر از مقامات بهداشتی در این ضرب و شتم به شدت مجروح شدند. بنا بر اعلام این منابع، مقامات تاجیکستان از متخصصان پزشکی از آلمان، روسیه و ازبکستان برای درمان خواهر امام علی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان به کشور دعوت کرده بودند.

رادیو اروپای آزاد همچنین به نقل از این منابع اعلام کرد تحقیقات اولیه در خصوص این ضرب و شتم و کتک کاری آغاز شده است. بنا بر این گزارش، هیچ کس از اعضای دولت، ریاست جمهوری و یا دیگر مقامات اظهار نظر علنی در خصوص این اتهامات نمی‌کند.

این در حالی است که جمال الدین عبدالله زاده، وزیر بهداشت تاجیکستان در تاریخ ۲۶ ژوئیه نیز در کنفرانس خبری که در دوشنبه، پایتخت تاجیکستان در ارتباط با اقدام واشنگتن در تأمین واکسن کرونا برای تاجیکستان برگزار شده بود، حضور نداشت.

با وجود این، زمانی که از معاون وی در خصوص علت غیبت وزیر سوال شد و اینکه آیا این غیبت با شایعات مطرح شده در مورد ضرب و شتم او ارتباط دارد، او این مسأله را رد کرد.

خواهر رئیس جمهور تاجیکستان در تاریخ ۲۱ ژوئیه به خاک سپرده شد. اگرچه علت مرگ وی علنی اعلام نشد؛ اما پزشکان بیمارستان به رادیو اروپای آزاد گفتند او بر اثر کرونا درگذشته است.

327523