حسین چرخابی کارشناس فوتبال در گفتگو با پرسون:

شانس در فوتبال جایی ندارد/ سپاهان و پرسپولیس دیدارهای سختی دارند!

کارشناس فوتبال معتقد است فوتبال قابل پیش بینی نیست و به همین دلیل نمی توان حدس زد چه تیمی قهرمان می شود.

تصویر شانس در فوتبال جایی ندارد/ سپاهان و پرسپولیس دیدارهای سختی دارند!

به گزارش سایت خبری پرسون حسین چرخابی کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدارهای حساس هفته پایانی لیگ برتر گفت: در چند متر پایانی ماراتن لیگ هستیم. تیم پرسپولیس نسبت به سپاهان یک «بدن» جلوتر است و امیدوار است که قهرمانی دیگری برای خود ثبت کند.

سرمربی سابق سپاهان در خصوص عملکرد شاگردان نویدکیا نیز گفت: سپاهان تیم پرفراز و نشیبی در این فصل نبود اما دو شکست مقابل نفت مسجد سلیمان و پدیده باعث تغییر شرایط جدول شد و حالا سپاهان علاوه بر پیروزی در دیدار مقابل استقلال باید منتظر شکست پرسپولیس باشد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

چرخابی در ادامه گفت: تیم های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و پیکان در این فصل عملکرد خوبی داشتند و نتیجه دیدار این تیم ها در هفته پایانی تیم قهرمان را مشخص می کند. به نظر من تیم استقلال و پیکان با تمام توان در هفته سی ام به میدان می روند و عدم شکست این دو تیم در مشخص شدن تیم قهرمان تاثیر دارد. تیم های پرسپولیس و سپاهان دیدارهای سختی مقابل پیکان و استقلال دارند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه پیش بینی وی از تیم قهرمان چیست به پرسون گفت: من اصلا پیش بینی را قبول ندارم. فوتبال اصولا قابل پیش بینی نیست و شانس در فوتبال جایی ندارد.

327497