مدیرکل زندان‌های استان قزوین خبر داد:

آزادی ۸ زندانی جرایم غیرعمد نیازمند در قزوین

مدیرکل زندان‌های استان قزوین از آزادی هشت زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در اجرای پویش نذر هشتم در استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون ازقزوین، حمیدرضا جهانگیری مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: پویش نذر هشتم با موضوع آزادی ۸ نفر زندانی نیازمند، به همت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی تهران بزرگ در زندان مرکزی قزوین اجرا شد.

جهانگیری بیان کرد: اجرای طرح پویش نذر هشتم به نیت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در هشتم هر ماه در زندان‌های استان اجرا می‌شود که این ماه شامل تعدادی از زندانیان استان شد.

مدیرکل زندان‌های استان گفت: در اجرای این طرح ارزشمند و معنوی ۸ نفر از زندانیان نیازمند از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

جهانگیری عنوان کرد: در این طرح علاوه بر آزادسازی زندانیان، از منزل ۴ خانواده زندانی بازدید و ضمن دیدار با خانواده آن‌ها و اهداء بسته معیشتی و کارت هدیه، نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام شد.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین بیان کرد: امیدواریم با اجرای چنین طرح‌هایی و انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌ها و موسسه‌های خیریه بتوانیم تعدادی بیشتری از زندانیان غیر عمد را آزاد کنیم.

قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) یکی از مجموعه‌های وابسته به سازمان بسیج سازندگی است و ۵۰ گروه جهادی و هزار و ۵۰۰ بسیجی را در ۳۱ استان کشور ساماندهی کرده است.

حسین رستمی

230941