سه دلیل اصلی برای رشد قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار

پلتفرم تحلیل گر سانتیمنت یک گزارش هفتگی از نوسانات قیمت بیت کوین ارائه نمود. در این گزارش بطور خاص، تحلیلگرها عوامل و دلایل موثر در وارد شدن قیمت به سطح 40 هزار دلار توسط بزرگترین رمزارز را مورد بررسی قرار دادند.

تصویر سه دلیل اصلی برای رشد قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، سه خبر فاندامتال وجود دارد. البته دو مورد از آن ها مربوط به کمپانی آمازون و دیگری مربوط به تتر می باشد.

ترجمه توییت: چندین رویداد مهم طی این هفته درمورد قیمت بیت کوین اتفاق افتاد. این رالی با پخش شایعه پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت توسط آمازون آغاز شد، سپس اخبار تتر باعث ایجاد نوسان شد و در آخر از طرف آمازون شایعه پذیرش بیت کوین رد شد.

ما درمورد شایعه پذیرش بیت کوین توسط آمازون صحبت می کنیم البته بعدا توسط خودشان رد شد. از طرف دیگر، در مورد تتر هم اوضاع پس از تحقیق توسط وزارت دادگستری ایالات متحده ایجاد شد.

دلیل شماره یک: شایعاتی در مورد پذیرش بیت کوین توسط کمپانی آمازون

در روز دوشنبه 26 ژوئیه (4مرداد)، قیمت پرچم دار رمزارزها برای اولین بار از اواسط ژوئن (اواخر خرداد)، تحت تاثیر شایعه پذیرش بیت کوین توسط کمپانی آمازون به عنوان روش پرداخت برای خرید اجناس و وسایل، به سطح 40 هزار دلار رسید.

آن ها همچنین یک جایگاه شغلی برای متخصص تکنولوژی بلاک چین و رمزارزها ایجاد کردند. این فرصت شغلی برای ” تعریف هدف و استراتژی” تجارت شرکت در زمینه بلاک چین این ایجاد شده بود.

دلیل شماره دو: تحقیقات درمورد تتر

همچنین آغاز این هفته با اعلام وزارت دادگستری ایالات متحده برای شروع تحقیقات درمورد فعالیت های تتر همراه بود.

به عنوان مثال، تتر، تولید کننده استیبل کوین، مشکوک به پنهان کردن اطلاعات از بانک ها است. با این حال، تتر بعداً ادعا کرد که گزارش های شامل اتهامات کلاهبرداری بانکی، تلاشی برای بی اعتبار کردن آن است.

دلیل شماره سه: تکذیب توسط آمازون

بعد از پخش خبرهایی منبی بر پذیرش بیت کوین توسط آمازون، این شرکت گزارش هایی مبنی بر اینکه قصد دارد پرداخت های بیت کوین را تا پایان سال بپذیرد، رد کرد. کمپانی مشهور در بیانیه ای اعلام کرد که برنامه خاصی برای این کار ندارد و این شایعات صحت ندارد.

در همان زمان، آمازون اعتراف کرد که در حال بررسی امکان ارائه چنین گزینه ای برای مشتریانی است که از آمازون خرید می کنند.

نتیجه گیری از مطالب ذکر شده

پلتفرم سانتیمنت گزارش می دهد که حرکت قیمت بیت کوین در این هفته مطمئنا قوی است، هرچند برای تغییر روند کافی نیست. علی رغم این واقعیت که پادشاه رمزارزها برای غلبه بر مقاومت شدید 40,000 دلاری به حرکت خود ادامه می دهد، اما وضعیت بازار هنوز نزولی است.

تمامی این خبرها و رویداد های فاندامنتال توانستند بیت کوین را به منطقه 40 هزار دلار سوق بدهند، اما بیت کوین نتوانست آن منطقه قیمتی را بطور مطمئن بشکند و از آن عبود نماید. در حال حاضر قیمت در محدوده 39,000 دلار می باشد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: U.today

327455

مطالب مرتبط