مراد علی تاتار فرماندار قصرشیرین:

برنامه های عید غدیر در بستر مجازی در قصرشیرین برگزار می شود

ویژه برنامه‌های عید بزرگ غدیر با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه با رعایت کامل موازین و دستورالعمل‌ های بهداشتی در این شهرستان و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
تصویر برنامه های عید غدیر در بستر مجازی در قصرشیرین برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین گفت: ویژه برنامه‌های عید بزرگ غدیر با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه با رعایت کامل موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

مراد علی تاتار روز چهارشنبه با تبریک فرا رسیدن عید بزرگ غدیرخم افزود: نظام جمهوری اسلامی بر گرفته از مکتب ائمه اطهار (ع) و غدیر است و بنیان آن بر گرفته از قیام و نهضت بزرگ عاشورا حسین (ع) است.

وی اظهار کرد: نظام اسلامی با رهبری پیامبر گونه امام راحل در کشور شکل گرفت و امروز سکان این نظام الهی با دستان توانمند رهبر معظم انقلاب هدایت می‌شود و الگویی برای دیگر ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا ارزش پیدا کرده و باید قدردان آن باشیم، ادامه داد: برگزاری مراسم معنوی و اعیاد مذهبی یک وظیفه دینی و شرعی است لذا در روز عید غدیر برنامه‌های مختلفی در شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
او تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری جشن غدیر با رعایت پروتکل بهداشتی از مهمترین این برنامه ها است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

منبع : ایرنا

327339