حلالی :

پرسپولیسی‌ها با تمرکز می‌توانند قهرمان لیگ شوند/ سپاهان منتظر لغزش پرسپولیس است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال توضیح داد.
تصویر پرسپولیسی‌ها با تمرکز می‌توانند قهرمان لیگ شوند/ سپاهان منتظر لغزش پرسپولیس است

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار پرسون درباره پیروزی سرخپوشان پایتخت برابر تیم تراکتور اظهار کرد: تیم تراکتور فشرده بازی می‌کرد به همین علت تیم پرسپولیس موقعیت اندکی در محوطه جریمه حریف توانست ایجاد کند.

او ادامه داد: علاوه بر این، تیم پرسپولیس شرایط خوبی نداشت اما بازی سرخپوشان در نیمه دوم با تعویض‌های گل محمدی شکل بهتری به خود گرفت. البته تیم پرسپولیس برخلاف جریان بازی گل دریافت کرد اما با این وجود خللی در روند بازی سرخپوشان ایجاد نشد. پرسپولیسی‌ها در ابتدا با آرامش گل تساوی و پس از آن به گل برتری دست یافتند.

حلالی بیان کرد: سرخپوشان چند موقعیت گلزنی صد در صد دیگر هم داشتند که از آنها استفاده نکردند اما جای شکرش باقی است که پرسپولیسی‌ها برنده بازی با تراکتور شدند. در مجموع شرایط بازی به نفع سرخپوشان بود و امیدوارم پرسپولیسی‌ها با برتری برابر پیکان در هفته پایانی به قهرمانی دست یابند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: تیم پیکان در چند وقت اخیر شکل خوبی پیدا کرده و یک تیم فوق العاده یکدست شده است. برای اینکه پرسپولیسی‌ها قهرمان لیگ شوند، بازیکنان این تیم نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند و تیم حریف را دستکم بگیرند. بازیکنان پرسپولیس با نظم و آرامش بازی را دنبال کنند و توجهی به نتیجه بازی استقلال و سپاهان نداشته باشند. آنها باید تمرکزشان روی بازی خودشان باشد تا بتوانند قهرمان لیگ شوند.

او درباره اینکه تیم سپاهان شانس قهرمانی دارد، گفت: تیم استقلال چند هفته‌ای است که نتایج خوبی گرفته و بردهای متوالی به دست آورده است. تیم سپاهان همه تلاش خود را می‌کند که با پیروزی برابر استقلال و لغزش احتمالی پرسپولیس قهرمان لیگ شود. بازی سپاهان و استقلال همیشه جذاب و دیدنی بوده و روز جمعه هم دیدار فینال گونه پیش رو دارند.

327179