پایگاه های فرهنگی اجتماعی گلستان افزایش ۳۰ درصدی را تجربه کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از راه‌اندازی ۱۷ پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق کم برخوردار گلستان خبر داد و اضافه کرد تا پایان سال شاهد افزایش ۳۰ درصدی پایگاه ها خواهیم بود.
تصویر پایگاه های فرهنگی اجتماعی گلستان  افزایش ۳۰ درصدی را تجربه کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از گلستان، عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگاران با ابراز نگرانی از وجود آسیب‌های اجتماعی فراوان در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین استان اظهارکرد: این اداره کل تا پایان سال ۱۴۰۰ در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به راه اندازی پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در کنار رویش‌های فاخر انقلابی، با توجه به جنگ رسانه‌ای گسترده دشمن برای ضربه زدن به ساختارهای هویت ساز جامعه، دولت به آسیب‌ها در محلات حاشیه نشین کمتر توجه کرده است لذا با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و نهادینه سازی و عمق بخشی به باورهای اعتقادی و فرهنگی در قامت اسلام ناب، سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، بر مبنای نظام واره امام و امت با محوریت مسجد محوری و محله محوری در قالب راه اندازی پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی انجام فعالیت و خدمت می‌کند.

وی بیان کرد: امامان پایگاه فرهنگی اجتماعی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و نهادینه سازی گفتمان معنویت و اخلاق، عملکرد فاخری از خود به یادگار گذاشته اند که باید برای رسیدن به نقطه مطلوب، تعالی و استمرار یابد.

گرزین گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم ساختارهای اجتماعی مناطق حاشیه نشین، تاکنون تعداد ۱۷ پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق کم برخوردار راه اندازی شده و تا پایان سال هم شاهد افزایش ۳۰ درصدی پایگاه‌ها در محلات استان خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره دغدغه دین و دنیای مردم را داشته است و امروز هم، همه توان و تلاش روحانیت و مبلغان دینی انقلابی نشر و گسترش ارزش‌های الهی و دفاع تمام قد از معارف اهل بیت (ع) در راستای تحقق جامعه اسلامی و استقرار تمدن نوین اسلامی در گستره جهانی است.

وی اضافه کرد: روحانیونی که با عنوان امام در پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی فعالیت خواهند کرد، از طریق مصاحبه پذیرش خواهند شد و جوان گرایی، انقلابی گری و نخبگی شاخصه جذب آنها خواهد بود.

منبع:مهر

327066