شرکت ملی پخش گیلان و دانشکده فنی فومن تفاهم‌ نامه همکاری امضاء کردند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: تفاهم‌نامه و همکاری علمی و پژوهشی شرکت ملی پخش با دانشکده فنی فومن- پردیس که چهارمین همکاری بین شرکت با دانشگاه‌های سطح استان است، امضاء شد.
تصویر شرکت ملی پخش گیلان و دانشکده فنی فومن تفاهم‌ نامه همکاری امضاء کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، این تفاهم‌نامه مشترک علمی و پژوهشی در راستای توسعه و ارتقای سطح علمی کارکنان منطقه، بین دکتر بالادست، مدیر منطقه گیلان و دکتر محتسبی مدیر دانشکده فومن، منعقد شد.

دکتر بالادست در این زمینه گفت: گسترش این همکاری‌ها در راستای دستیابی به دانش روز دنیا، انتقال دانش به نسل جدید، پرورش نیروی انسانی کارآمدتر و همچنین رسیدن به اهداف بزرگ صنعت نفت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه چهارمین همکاری بین شرکت ملی پخش با دانشگاه‌های سطح استان است افزود: بر پایه این همکار‌ی‌ها انجام طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز، ایجاد زمینه‌های مناسب به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌ها، حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی با موضوعات مرتبط با فعالیت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از جمله زمینه‌های همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است، دانشکده فنی فومن جزء دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران است و دارای رشته‌های مهندسی نفت، شیمی، کامپیوتر، صنایع در مقطع کارشناسی و مهندسی شیمی، صنایع و MBA در مقطع کارشناسی ارشد است.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان

326994