حجت الاسلام عابدین رستمی عنوان کرد:

تنها 4 خبرنگار رسمی در قروه فعال هستند/ ضرورت ساماندهی آتلیه‌ها و عکاسی‌های سطح شهرستان

امام جمعه قروه گفت: یکی از ضروریات مهم در قروه ساماندهی بحث رسانه و فضای مجازی است با این حال باید گفت که متاسفانه تنها 4 خبرنگار فعال و رسمی در این شهرستان فعالیت مستمر و متعهدانه دارند.

تصویر تنها 4 خبرنگار رسمی در قروه فعال هستند/ ضرورت ساماندهی آتلیه‌ها و عکاسی‌های سطح شهرستان

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی؛ امام جمعه قروه امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: یکی از ضروریات مهم در قروه ساماندهی بحث رسانه و فضای مجازی است با این حال باید گفت که متاسفانه تنها 4 خبرنگار فعال و رسمی در این شهرستان فعالیت مستمر و متعهدانه دارند.

امام جمعه شهرستان قروه در ادامه گفت: بنابراین از نهادهای مربوطه مانند پلیس فتا و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان انتظار داریم که در بحث ساماندهی حوزه رسانه و نیز فضای مجازی اقدامات عملی و لازم را در اولویت قرار دهند.

حجت الااسلام رستمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: بی‌نظمی‌هایی که در فضای رسانه‌ای قروه دیده می‌شود بی‌گمان می‌تواند خسارت‌ها و زیان‌های خود را به مرور به همه ما نشان دهد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم آموزش و فراگیری سواد رسانه‌ای تاکید کرد: کسانی که در وادی رسانه حضور دارند باید همیشه حد انصاف و عدالت را رعایت کنند و از ابزار قلم خدایی ناکرده برای انتقام گیری از افراد و یا سازمان‌ها استفاده ننمایند زیرا این کار چهره رسانه در جامعه را مخدوش می‌کند.

امام جمعه شهرستان قروه در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اقامه نماز در ادارات اشاره کرد و گفت: باید کارهای فرهنگی بیشتر برای نهادینه سازی اقامه نماز در ادارات دولتی و خصوصی صورت گیرد.

حجت الاسلام رستمی در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی آتلیه‌ها، عکاسی‌ها و ... در شهرستان قروه، اظهار کرد: در بحث ساماندهی کار آتلیه‌ها و مراکز عکاسی و... تذکرهای لازم به صاحبان این مشاغل در شهرستان قروه داده شده است.

راضیه السادات عینی ـ استان کردستان

326988