حضور پارکبان‌ها خلاف قانون است

شهردار منطقه ۱ گفت: اجاره دادن معابر عمومی خلاف قانون است و در صورت مشاهده پارکبان‌ها در این معابر با آنها برخورد قضایی می‌شود.
تصویر حضور پارکبان‌ها خلاف قانون است

به گزارش سایت خبری پرسون، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران، در مورد حضور افراد سودجو در خیابان دربند که به عنوان پارکبان کسب درآمد می‌کنند، اظهار کرد: این‌ها افراد سودجویی هستند که سابق بر این هم با آن‌ها برخورد شده و از این به بعد هم برخورد شدیدتری با آن‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: از شهروندان خواهشمندیم که هیچ مبلغی به این افراد که از بی اطلاعی شهروندان سو استفاده کرده و از این راه برای خود کسب درآمد غیرشرعی و غیرقانونی می‌کنند، نپردازند.

موسوی با تاکید بر این که این افراد مورد تایید ما نیستند و ما برخورد شدیدی با آن‌ها خواهیم داشت، تصریح کرد: این افراد را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد و شهروندان مطمئن باشند که این افراد هیچ ابزاری برای اعمال زور و قدرت به صاحبان خودرو ندارند و نمی‌توانند جریمه یا کار دیگری انجام دهند، لذا از طرفی قانون نیز پشتوانه آن‌ها نیست، چرا که کار آن‌ها غیرقانونی است.

وی افزود: معبر عمومی را نمی‌توان اجاره داد و باید در این باره درخواست پیگرد قضایی داده شود و طبق مصوبه شورای اسلامی هم حضور این پارکبان‌ها خلاف قانون است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

326790