معاون پرورشی آموزش و پرورش یزد:

۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان در جشنواره هنر قرآنی دانش به فینال رسیدند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:  در مجموع ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده در اواین جشنواره هنر قرآنی دانش به فینال راه یافتند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حسینعلی ملانوری دقایقی قبل در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاذی اولین جشنواره قرآنی هنر دانش با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: این جشنواره با رویکرد قرآنی در سه بخشی آوایی پژوهشی، ادبی و فرهنگی هنری و با هدف فراگیری برنامه های حوزه قرآن عترت، نماز با محوریت فرهنگ و هنر از ابتدای سال تحصیلی ۱۳۹۹_ ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: خوشبختانه این جشنواره با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان در سطح مدارس مواجه شده و بالغ بر ۴۲ هزار دانش‌آموز در آن ثبت نام و با یکدیگر به رقابت پرداختند که بهترین ها به مرحله شهرستان و منطقه راه یافتند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در رشته‌هایی همچون قرائت، همخوانی تواشیح، دلنوشته با خدا، فن بیان و سخنوری در قالب کنفرانس نهج البلاغه، خوشنویسی و کتابت قرآن کریم، قصه گویی قصص قرآن، تولید محتوای الکترونیک، حافظ خوانی و مجری گری برگزار می شود اظهار داشت: در مجموع ۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان در هر دو جنسیت و در سطوح مختلف اعم به رتبه های برتر استانی دست یافته و به مرحله نهائی رسیده اند.

ملانوری ابراز امیدواری کرد مرحله فینال به زود با بهتر شدن وضعیت نه و شرایط کرونا در محافل و مکان های عمومی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی تاکید کرد: با برگزاری مرحله پایانی قهرمانان هر رشته معرفی و آثار برتر به نمایش مردم و دوستداران گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

326690

مطالب مرتبط