سعید اخباری:

می‌خواهیم نگاه‌ ها به سایپا تغییر کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:بازیکنان با غیرت ما که از جان مایه گذاشتند و در بازی فردا هم مطمئنا اینطور عمل می کنند و یک بازی کاملا تاکتیکی را انجام می‌دهیم.
تصویر می‌خواهیم نگاه‌ ها به سایپا تغییر کند

به گزارش سایت خبری پرسون، «سعید اخباری» امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم مهم است. آلومینیوم پدیده لیگ امسال بود و نتایج خوبی گرفت‌ و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. فردا بازی خیلی خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است گفت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که همه امیدوارانه کار را دنبال می‌کنیم. شاید هفته گذشته خیلی از نحوه بازی کردن سایپا تعجب کردند اما صحبت من این است که حق کسی پایمال نشود. هفته گذشته پنالتی تیم ما باید تکرار می‌شد اما سه امتیازی که حق مسلم ما بود، از بین رفت. البته اول بی‌دقتی بازیکنان ما و پس از آن نیز کم دقتی داور بود و او تمرکز لازم را نداشت. یکسری مسائل با چشم قابل تشخیص است. اینکه تحت تاثیر تیم حریف و اسم مربیان حریف قرار گرفته باشند خوب نیست و برخی مسائل را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: فردا یک بازی کاملاً تاکتیکی را از تیم ما خواهید دید. توان بازیکنان ما زیاد است. جایگاه سایپا اینجای جدول نیست. چرا که امکانات خوب و بازیکنان توانمندی دارد. این تیم دچار مشکلاتی شد که باید حل کنیم. بسیار به این ۲ بازی امیدوار هستیم. هم‌قسم شدیم تا موفق شویم.

اخباری گفت: منصوریان به بازیکنانش انرژی می‌دهد و از جمله مربیان تأثیرگذار فوتبال ایران است. این موضوع زیاد به حال حریف فرقی نمی‌کند. آنها امسال تنها شکست پرسپولیس را رقم زدند.

وی اضافه کرد: تیم ما ظرفیت خلق موقعیت را دارد و اینکه موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود بیشتر به مسائل روحی و روانی بازمی‌گردد. در این مسائل مشکلی نداریم. بازیکنان خط حمله سایپا مورد علاقه من هستند جای نگرانی ندارد.

اخباری گفت: اصلا نگاهی به هیچ بازی دیگری ندارد. می‌خواهیم برویم برای خودمان و شخصیتمان را به نمایش بگذاریم.محروم نداریم اما ۸ بازیکن ما مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند.

دیدار تیم‌های سایپا و آلومینیوم اراک فردا (یکشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ در تهران برگزار می‌شود.

326287