تداوم ورود ممنوع در محورهای شمال

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال با قوت ادامه دارد، گفت: از ابتدای امسال ۵۷هزار و ۵۳۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۱هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.
تصویر تداوم ورود ممنوع در محورهای شمال

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در گفت‌‌ وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد تمامی خودروها در محورهای شمال به‌ صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال، افزود: تردد خودروها کماکان ممنوع بوده که باتوجه به تعطیلات و ادامه روزهای کرونایی این ممنوعیت‌ها تشدید شد.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال با قوت ادامه دارد، تصریح کرد: محورهای شمال با حضور ماموران پلیس راه و توسط دوربین‌ها کنترل می‌شوند.

این مسؤول یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و ۷۲۲ دستگاه خودرو بازگردانده و ۲هزار و ۳۶۱ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

عبادی ادامه داد: از ابتدای امسال ۵۷هزار و ۵۳۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۱هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.

وی با اشاره به لغزندگی و کاهش دید مقطعی به‌ویژه در ارتفاعات محورهای مازندران، گفت: توصیه ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

منبع:فارس

325967