منطقه ویژه اقتصادی سلماس برای راه اندازی 100 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: برای راه‌اندازی و تکمیل منطقه ویژه اقتصادی سلماس و آسفالت‌ریزی، احداث فاضلاب و تکمیل زیرساخت‌ها و احداث ساختمان‌ها باید حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تزریق شود.
تصویر منطقه ویژه اقتصادی سلماس برای راه اندازی 100 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

به گزارش سایت خبری پرسون، یعقوب رضازاده در گفت‌ و گو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی سلماس اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سلماس از سال 92 کلنگ‌زنی شد اما متاسفانه در این پروژه با وجود پیگیری‌های فراوانی که از یک سال گذشته انجام شد، تنها به تامین زیرساخت‌های برق، آب، گاز، جدول‌کشی و خیابان‌کشی بسنده شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا اعتبارات مربوط به زیرساخت‌ها، همه تامین شده اما در حال حاضر ساختمان اصلی منطقه ویژه اقتصادی سلماس و ساختمان گمرک راه اندازی نشده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدی که وزیر صمت از سلماس انجام داد این مشکل به وی اعلام شد و وزیر نیز قول داد تا یکی از شرکت‌هایی که تحت امر وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد، آن مسئولیت را برعهده گرفته و بتوانند در رابطه با احداث ساختمان گمرک و ساختمان مرکزی سرمایه‌گذاری کنند.

وی بیان کرد: در این رابطه پیگیری‌های لازم انجام شده اما فعلا به نتیجه‌ای نرسیده است و با توجه به پایان دولت تدبیر و امید، امید است که در دولت آینده این منطقه سامان یابد.

منبع:تسنیم

325961