رئیس کمیته امداد:

خانه‌دار شدن 10 خانوار مددجوی کمیته امداد سلماس طی امسال

رئیس کمیته امداد سلماس گفت: امسال برای رفع محرومیت و احداث مسکن مددجویی برای خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش این نهاد اقدامات شایسته انجام گرفته که بیش از ۲۱۴ خانه مددجویان مرمت و بازسازی شده و بامشارکت خیرین بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .
تصویر خانه‌دار شدن 10 خانوار مددجوی کمیته امداد سلماس طی امسال

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، مهدی خضرلو اظهار داشت: امسال برای رفع محرومیت و احداث مسکن مددجویی برای خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش این نهاد اقدامات شایسته انجام گرفته که بیش از ۲۱۴ خانه مددجویان مرمت و بازسازی شده و بامشارکت خیرین بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

وی همچنین به احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی درشهر اشاره و بیان کرد: برای احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبارات کمیته امداد و خیرین بیش از ۳۰۰ میلیون اعتبار پیش‌بینی شده که تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

رییس کمیته امداد سلماس به احداث20 واحد مسکن مددجویی در روستاها با مشارکت بسیج سازندگی سپاه و بنیاد مسکن نیز اشاره کرد و افزود: این واحدها با داشتن پیشرفت فیزیکی ۹۰٪ تا یکماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید که برای تکمیل این واحدها پانصد میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: با مشارکت خیرین درروستاهای محروم کارهای مطالعاتی ۵۰ واحد مسکن به پایان رسیده و بزودی عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

303230

مطالب مرتبط