رزیتا غفاری و دوستش دختران قجری شدند!

رزیتا غفاری بازیگر زن عکسی جدید از خود در لباس و آرایش دختران قجری منتشر کرده است.

تصویر رزیتا غفاری و دوستش دختران قجری شدند!

به گزارش سایت خبری پرسون، عکسی که در ادامه می بینید گریم جال رزیتا غفاری برای فیلم شهر هرت است که به هیبت دختران قجری در آمده اند. بهترین مطالب طنز و سرگرمی را در سایت پرسون بخوانید.

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 25 دی ماه سال 1351 متولد شد.

این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما است و حضور در دنیای هنر را از سال 1374 آغاز کرد.

از بازیگران بی حاشیه و آرام دنیای هنر است که همیشه از حواشی به دور بوده و زندگی آرامی در کنار همسر و دخترش دارد و ورزش یکی از تفریحات مورد علاقه او است و مانند بسیاری از کدبانوهای ایرانی تبحر خاصی در آشپزی دارد.

ازدواج رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در سالهای جوانی و زمانی که 27 سال داشت ازدواج کرد و همسر او عباس صالحی از چهره پردازان کشورمان است.

مراسم ازدواج این زوج هنرمند خیلی ساده برگزار شد و یک سفر حج مهریه خانم بازیگر بود و رفاقت و صمیمیت خاصی میان این زوج برقرار است و زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند.

لو و همسرش عباس صالحی چند سال در تورنتوی کانادا زندگی کرده اند.

همسر این بانوی بازیگر در خارج از کشور به تحصیل در رشته چهره پردازی پرداخت و همین موضوع سبب شد تا این زوج چند سالی را ساکن شهر تورنتو شوند و دخترشان تارا هم در آنجا به دنیا آمد.

بعد از اتمام تحصیلات همسر رزیتا غفاری و بزرگ تر شدن دخترشان این زوج تصمیم گرفتند که به ایران بازگردند و خانم بازیگر فعالیت های هنری اش را از سر گرفت.

او و همسرش عباس صالحی یک دختر به نام تارا دارند که آذرماه سال 1385 در کانادا متولد شده است.

غفاری تابحال چندین مرتبه روی فک و لثه اش جراحی های متعدد انجام داده و علت این ماجرا از درمان کرم خوردگی ساده دندان آغاز شد.

325413