مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

۵ میلیارد ریال به مرمت بازار طلافروشان اردبیل اختصاص یافت

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ۵ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت و احیای بازار طلافروشان اردبیل اختصاص یافت.

تصویر ۵ میلیارد ریال به مرمت بازار طلافروشان اردبیل اختصاص یافت

به گزارش سایت خبری پرسون از بخش اخبار استان اردبیل، روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و در راستای پوشش اخبار استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز ۲۸ تیر اظهار کرد: با جلب مشارکت اهالی و کسبه مرمت و احیای بازار طلافروشان آغاز شده و در حال اجراست.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اختصاص اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی بازار طلافروشان خبر داد و گفت: از آغاز مرمت تاکنون، اصلاح و تقویت پایه‌ها انجام شده و در حال حاضر، اجرای قوس و گنبد و مرمت اساسی در حال انجام است.

او استحکام‌بخشی پایه‌های اصلی، گنبدها و احیای قسمت‌های از بین رفته راسته طلافروشان را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: تسریع در اجرای مرمت بازار طلافروشان در دستور کار است.

فلاحی با قدردانی از همکاری کسبه و بازاریان راسته طلافروشان بازار تاریخی اردبیل بیان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تمام تلاش‌ خود را در راستای اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن خواهد داشت.

325402