زیارت نیابتی در روز عرفه

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات از اجرای طرح زیارت نیابتی ویژه جاماندگان از عرفه خبر داد.

تصویر زیارت نیابتی در روز عرفه

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت‌الاسلام کاظم رنجبرمحمدی گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از موج جدید پاندمی کرونا که امکان تشرف به عتبات را سلب کرده است، ستاد بازسازی عتبات با همکاری کمیته فرهنگی ستاد اربعین، طرح «زیارت نیابتی ویژه جاماندگان از زیارت عرفه» را اجرا می‌کند.

او افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند از یکشنبه، ۲۷ تیرماه به تارنمای ستاد بازسازی عتبات عالیات و بخش «نایب الزیاره» مراجعه کرده و به نام خود یا نیابت از اموات و درگذشتگان، درخواست زیارت نیابتی را ثبت کنند.

رنجبر محمدی گفت: مهندسان، کارگران و خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات که هم‌اکنون در کربلا مشغول اجرای طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) هستند، در روز عرفه به نیابت از ثبت‌نام‌کنندگان زیارت مخصوص را انجام داده و نتیجه برای شخص ثبت‌نام‌کننده از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: هم‌اکنون خادمان ستاد بازسازی عتبات با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در حال تکمیل سازه بتنی طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) مزین به نام صحن حضرت زینب (س) هستند که به‌زودی با پایان سفت‌کاری، این طرح بزرگ وارد فاز نازک‌کاری و اجرای نما خواهد شد.

325028