محمودزاده:

دولت آینده با بکارگیری وزرای کارآمد به فریاد ملت برسد/ آقای رئیسی هشیار باشید!

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از وضعیت تولید، تأمین وتوزیع برق در کشور انتقاد کرد و گفت: برق بخش صنعت، کشاورزی و حتی بیمارستان‌ها هم قطع می‌شود. آیا ادعای خودکفایی دولت در تولید برق درست است؟
تصویر دولت آینده با بکارگیری وزرای کارآمد به فریاد ملت برسد/ آقای رئیسی هشیار باشید!

به گزارش سایت خبری پرسون،جلال محمودزاده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت گفت: اینجانب و اکثریت نمایندگان مجلس با تصویب و اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان موافقیم. ضروری است دولت به حقوق معلمان و معیشتشان توجه ویژه‌ای کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: این چه شیوه‌ مملکت داری است که قیمت سیمان در عرض یک روز از کیسه ۲۵ هزار تومان به ۸۵ هزار تومان می‌رسد؟ مردم گرفتار و فاقد مسکن چه کنند؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس در انتقادی از قطعی مکرر برق در کشور اظهار کرد: چرا دولت به فکر تولید و تأمین برق مورد نیاز نیست؟ در این شرایط سخت، برق بخش صنعت، کشاورزی و حتی بیمارستان‌ها هم قطع می‌شود. آیا ادعای خودکفایی دولت در تولید برق درست است؟ مردم کشور تحت فشار کوله‌بری، زباله‌گردی، تأمین آب شرب و کالاهای اساسی مثل روغن، نان، برنج، تخم‌مرغ هستند. آیا دولت به این مسائل فکر می‌کند؟

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: امیدوارم دولت جدید با بکارگیری وزراء کارآمد و نخبگان واقعی از هر قوم و قبیله‌ای به داد مردم برسد. آقای رئیسی هشیار باشید کسانی به بهانه مسئولین ستاد شهرستانی و استانی همان بلایی را که سر دولت دوازدهم آوردند، سر دولت شما نیاورند.

324929