با برگزاری انتخابات در روز گذشته؛

اعضای اصلی و علی البدل هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی یزد مشخص شدند

جانشین ستاد اجرایی انتخابات هشتمین دوره سازمان نظان پزشکی یزد گفت: هشتمین دوره انتخاب هیئت مدیره نظام پزشکی روز گذشته همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار و منتخبین مشخص شدند.
تصویر اعضای اصلی و علی البدل هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی یزد مشخص شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، جانشین ستاد اجرایی انتخابات هشتمین دوره سازمان نظان پزشکی یزد گفت: هشتمین دوره انتخاب هیئت مدیره نظام پزشکی روز گذشته همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار شد.

دکتر زارع ادامه داد: بعد از پایان رای گیری، شمارش ارا اغاز و نتایج گروه پزشکان به شرح زیر است:

1 - دکتر مهرنوش گیاهی ۴۳۹ رای

۲ - دکتر امیر مهدی امیرحیدری ۳۲۵ رای

۳ - دکتر واعظ پور ۳۲۴ رای

۴- دکتر صفار ۳۱۹ رای

۵- دکتر دریجانی ۲۸۶ رای

۶- دکتر توحیدی فر ۲۷۴ رای

۷ - دکتر بحری ۲۷۰ رای

۸ -دکتر دستجردی ۲۶۴ رای

9- دکتر قوه ۲۶۰ رای

۱۰- دکتر سید حسینی ۲۵۲ رای

اعضای علی البدل

۱۱- دکتر مرتضوی زاده ۲۵۰ رای

۱۲ - دکتر فرحزادی ۲۴۷ رای

وی با اشاره به نتایج انتخابات در گروه دندانپزشکان ادامه داد: دکتر سالاری با 101 رای و دکتر امیری با 97 رای به عنوان اعضای اصلی و دکتر حکیمی با 68 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

جانشین ستاد اجرایی انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی یزد اظهار داشت: صباغی نژاد با 62 رای و میرفخرالدین با 56 رای به ترتیب به عنوان عضو اصلی و عضو علی البدل گروه لیسانس پروانه دار و خانم علاکم با 37 رای و خانم دهشیری با 15 رای به ترتیب به عنوان عضو اصلی و عضو علی البدل در گروه مامایی به هشتمین دوره هیئت مدیره نظام پزشکی یزد راه یافتند.

دکتر زارع گفت: همچنین دکتر مصدق با 55 رای، دکتر میرجلیلی با 43 رای به عنوان اعضای اصلی و دکتر لطفعلیانی با 37 رای به عنوان عضو علی البدل در گروه داروسازی برگزیده شدند.

جانشین ستاد اجرایی انتخابات هشتمین دوره سازمان نظان پزشکی یزد تصریح کرد: هم چنین خانم دکتر حباب با 32 رای و دکتر خلیلی با 21 رای به ترتیب به عنوان اعضای اصلی و علی البدل در گروه علوم ازمایشکاهی به هشتمین دوره هیئت مدیره نظام پزشکی یزد راه یافتند.

انتهای پیام/

324689