دختران سوارکار نوجوان ایران در مسابقات اوراسیا در مسکو درخشیدند

تیم ملی دختران سوارکار نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات سواری کاری اوراسیا در رشته «درساژ»، به فینال این رقابت ها راه یافتند.
تصویر دختران سوارکار نوجوان ایران در مسابقات اوراسیا در مسکو درخشیدند

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مسابقات که در مسکو در حال برگزاری است روشنک مهین خاکی و مهتا هاشمی‌زاده در رده سنی ۱۳ سال توانستند با درخشش خود در مراحل مقدماتی به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کنند .
ثمینه اشتباقی مربی و سرپرست تیم ملی نوجوانان رشته درساژ در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دختران نوجوان ایرانی در رقابتی تنگاتنگ با تیم های دختران تیم‌های ملی روسیه، ازبکستان و قرقیزستان حضور خود را در مرحله پایانی قطعی کردند.

وی با بیان اینکه این نخستین حضور تیم ملی سوارکاران نوجوانان رشته درساژ در یک مسابقه معتبر بین‌المللی پس از ۲۷ سال است، تصریح کرد: مسابقات مرحله نهایی روز یکشنبه هفته اینده در مجموعه سوارکاری ماکسیما پارک استان مسکو برگزار خواهد شد.

مسابقات بین المللی سوارکاری اوراسیا با حضور برترین سوارکاران رشته درساژ از ۱۰ کشور و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی روسیه در حال برگزاری است، اما تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به دلیل مشکلاتی از جمله همه‌گیری کرونا تنها در رده سنی نوجوانان دختر شرکت کرده است.

منبع:ایرنا

324364